Καλή αρχή σήμερα..
Στα παιδάκια και στους δασκάλους τους,
Εδώ, Εκεί, Αλλού.
Mερικές φωτογραφίες από το Kabere School στο Muko (c) Elena Καραγιάννη)
Στις συγκεκριμένες φωτογραφίες, είναι μαθητές της Δ` Δημοτικού την ώρα που ζωγραφίζουν τις ζωγραφιές-δώρα που προορίζονταν για τους μαθητές μου πίσω στην Ελλάδα (θα σας τις δείξω κάποια στιγμή).
Στο βάθος φαίνεται ένας δάσκαλος που καρφώνει τη γιρλάντα με τις ζωγραφιές και τους χαιρετισμούς των μαθητών μου.
Έλαμψαν τα μάτια τους μόλις είδαν αυτές τις πολύχρωμες ζωγραφιές με τις καρδούλες και την Αγάπη που γέμισε τον τοίχο τους.
Κάναμε και μια ώρα μάθημα μαζι. Μια δασκάλα με βοήθησε στη μετάφραση.
Είναι τα πιο ήσυχα παιδιά που δίδαξα ποτέ.
Τους έδωσα σαν θέμα να ζωγραφίσουν αυτό που αισθάνονταν εκείνη τη στιγμή, ακόμα και αν ηταν δυσάρεστο.
Κανένα δεν έδειξε τα συναισθήματά του και ολα ζωγράφισαν σχεδόν το ίδιο:
Αυτοκίνητα, αεροπλάνα, υπολογιστές, σπίτια, δοχεία τροφής, κυρίως δηλαδή αντικείμενα που στερούνται.
Κάποια προσπάθησαν να ζωγραφίσουν το... "πεπτικό σύστημα" καθώς η εικόνα του, τους είχε κάνει εντύπωση από την προηγούμενη ώρα μαθήματος που είχαν μιλήσει γι αυτο με τη δασκάλα τους.
Μετά τη ζωγραφική το ρίξαμε στο χορό..
Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο ολόκληρο για αυτήν την μια ώρα που "δίδαξα" εκεί.
Στα παιδάκια και στους δασκάλους τους,
Εδώ, Εκεί, Αλλού.
Mερικές φωτογραφίες από το Kabere School στο Muko (c) Elena Καραγιάννη)
Στις συγκεκριμένες φωτογραφίες, είναι μαθητές της Δ` Δημοτικού την ώρα που ζωγραφίζουν τις ζωγραφιές-δώρα που προορίζονταν για τους μαθητές μου πίσω στην Ελλάδα (θα σας τις δείξω κάποια στιγμή).
Στο βάθος φαίνεται ένας δάσκαλος που καρφώνει τη γιρλάντα με τις ζωγραφιές και τους χαιρετισμούς των μαθητών μου.
Έλαμψαν τα μάτια τους μόλις είδαν αυτές τις πολύχρωμες ζωγραφιές με τις καρδούλες και την Αγάπη που γέμισε τον τοίχο τους.
Κάναμε και μια ώρα μάθημα μαζι. Μια δασκάλα με βοήθησε στη μετάφραση.
Είναι τα πιο ήσυχα παιδιά που δίδαξα ποτέ.
Τους έδωσα σαν θέμα να ζωγραφίσουν αυτό που αισθάνονταν εκείνη τη στιγμή, ακόμα και αν ηταν δυσάρεστο.
Κανένα δεν έδειξε τα συναισθήματά του και ολα ζωγράφισαν σχεδόν το ίδιο:
Αυτοκίνητα, αεροπλάνα, υπολογιστές, σπίτια, δοχεία τροφής, κυρίως δηλαδή αντικείμενα που στερούνται.
Κάποια προσπάθησαν να ζωγραφίσουν το... "πεπτικό σύστημα" καθώς η εικόνα του, τους είχε κάνει εντύπωση από την προηγούμενη ώρα μαθήματος που είχαν μιλήσει γι αυτο με τη δασκάλα τους.
Μετά τη ζωγραφική το ρίξαμε στο χορό..
Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο ολόκληρο για αυτήν την μια ώρα που "δίδαξα" εκεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου