Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Εχω ενα φίλο από τη Ρουάντα!

      Αποφάσισα να "εμπλέξω" τα παιδιά μου στο ταξίδι για τη Ρουάντα.
Μοιράζομαι μαζί τους τα συναισθήματα μου, τις ανησυχίες μου, την ανυπομονησία μου.
Κάθε τι που μαθαίνω για την Ιστορία και τις ομορφιές της χώρας τις μοιράζομαι μαζί τους.
Βλέπουμε βίντεο, φωτογραφίες, διαβάζουμε κείμενα, ακούμε αφρικάνικη μουσική και  καμιά φορά βγάζουμε τα παπούτσια μας και χορεύουμε όλοι μαζί, στο βρώμικο πάτωμα στο ολοήμερο.
Έτσι..για να αισθανθούμε τη γη. Όπως την αισθάνονται οι Αφρικανοί στα γυμνά τους πόδια..

      Βάζουμε παραδοσιακούς χορούς της χώρας και προσπαθούμε να μιμηθούμε τις κινήσεις τους.
Κάπου ειχα διαβάσει πως οι Αφρικανοί χορευτές με αυτές τις κινήσεις προσπαθούν να μιμηθούν τα ζώα της φύσης. Έτσι μαζί τους, κι εμείς γινόμαστε πότε πουλιά, πότε πίθηκοι, πότε λιοντάρια..

Ειναι ωραία..Περνάμε ωραία όποτε μας πιάνει το αφρικανικό mood!

Άσε που τα περισσότερα παιδιά θέλουν να τρυπώσουν στη βαλίτσα μου για να έρθουν μαζί μου κρυφά στην Αφρική..

Aλλά ζωγραφίζουμε κιόλας...

Ορίστε μερικες ζωγραφιές από το Β2.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου