Καθώς φίλοι με ρωτάνε για το υλικό που χρησιμοποίησα στην εισήγησή μου στο συνέδριο της Ένωσης γι αυτό και το παραθέτω παρακάτω:
Βιβλιογραφία:
-K.Ρόμπινσον,(1999) ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (Αρχές, πρακτικές, προβλέψεις),Αθήνα Καστανιώτης.
-Α.Φραγκουδάκη, Θ. Δραγωνά,(1997),ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ-Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση,Αθήνα, εκδ. Αλεξάνδρεια.
-Π. Φρέϊρε, (1997),Η ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΥ, Αθήνα, εκδ. Κέδρος
-Σ. Φρόιντ, (2006) TΈΧΝΗ ΚΑΙ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ,Αθήνα, Κοροντζής,
(Για την αμφισβήτηση της εσφαλμένης ιδέας του bullying όπως έχει διαχυθεί στην ελληνική κοινωνία διαβάστε:
-Μ.Woodhead, D.Faulkner, K.Littleton,(1999) ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-KΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ τ.γ,Πάτρα, εκδ. Ε.Α.Π.
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
Κριτική παιδαγωγική: ΕΔΩ
Θέατρο του Καταπιεσμένου: ΕΔΩ
Θέατρο του καταπιεσμένου Ελλάδας: ΕΔΩ
Πανελλήνιο δίκτυο για το Θέατρο στην εκπαίδευση: ΕΔΩ
Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες: ΕΔΩ
ΒΙΝΤΕΟ που χρησιμοποιήθηκαν:
Βίντεο προσέλευσης:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου