Πριν ακόμα επεξεργαστώ μέσα μου την μικρή επιτυχία που συνέβη στην ημερίδα της Παρασκευής όπου τονίστηκε απο παιδαγωγούς και καλλιτέχνες η σπουδαιότητα της Τέχνης στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, φίλος επικοινώνησε μαζί μου για να μου πει πως δέχθηκε αναφορά στην υπηρεσία από γονέα με βασική κατηγορία πως αντί να χρησιμοποιεί την κλασική μέθοδο της μετωπικής διδασκαλίας, του βιβλίου και της ..φωτοτυπίας, χρησιμοποίησε τα εργαλεία της θεατρο-παιδαγωγικής για να διδάξει μαθηματικά, γλώσσα κ.α.
Αν και η πλειοψηφία των γονέων αποδέχθηκε την μέθοδό του, αν και οι σύμβουλοι, οι διευθυντές, οι προϊστάμενοι κτλπ "Κατανοούν" "αποδέχονται" και "αναγνωρίζουν" την παιδαγωγική αξία αυτής της μεθόδου, ο συνάδερφος θα διασυρθεί με τη διαδικασία της ΕΔΕ επειδή δεν υπάρχει σχετική εγκύκλιος.Aυτό σημαίνει πως μέχρι να διαλευκανθεί η υπόθεση, θα είναι σε διαθεσιμότητα και θα πληρώνεται ένα μέρος του μισθού του.
Το καλύτερο θα το ακούσετε τώρα: Ο συνάδερφος επικαλέστηκε πως σύμφωνα με το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που έχει "δρομολογηθεί" τα τελευταία χρόνια, έχει το δικαίωμα να δοκιμάζει τα εργαλεία της Τέχνης για να διδάξει το γνωστικό του αντικείμενο. Και επικαλέστηκε πολλά σημεία από αυτό το ΝΕΟ ΑΠΣ.
Όμως..αυτό το ΑΠΣ του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ δεν έχει νομική κάλυψη γιατί ΔΕΝ εχει πάρει ΦΕΚ. Οπότε ο συνάδερφος είναι εκτεθειμένος γιατί έπρεπε να το ήξερε. "Μα..μας κάνατε τοσα σεμινάρια πάνω σε αυτό το ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ... Μας βάλατε να κάνουμε σεμινάρια και σε άλλους πάνω στις αρχές της Δημιουργικής διδασκαλίας και τωρα μας λέτε/νε πως είναι...."παράνομο";.
Ναι είπαν οι σύμβουλοι.
Ναι είπαν οι διευθυντές.
Ναι είπαν οι συνδικαλιστές.
Ναι είπαν οι διευθυντές.
Ναι είπαν οι συνδικαλιστές.
Η εκπαίδευση ήταν πάντα συντηρητική και αυτό έχει παγιωθεί εδω και καιρό. Το σύστημα προστατεύει τον εαυτό του από την προσπάθεια ανανέωσης και καινοτομίας που θα προσπαθήσουν μεμονωμένοι συνάδερφοι να φέρουν. Που και που ακούς για περιπτώσεις που φτάνουν στα άκρα. Τέτοια φαινόμενα όμως είναι καθημερινά σε κάθε σχολείο και για κάθε δάσκαλο που προσπαθεί να εφαρμόσει αυτά που έχει εκπαιδευτεί και δεν αποδέχεται απλά τον διεκπεραιωτικό ρόλο του κρατικού υπαλλήλου.
Αλλά σκέφτομαι και από την άλλη μήπως "μας ξέφυγε" σαν κλάδος ένα πεδίο μαχών, αυτό της Ενίσχυσης του παιδαγωγικού μας Λόγου; Πως και δεν το είδαμε να έρχεται;;;;
Περιπτώσεις σαν και αυτήν αποδεικνύουν περίτρανα γιατί ΔΕΝ πρέπει να γίνει οποιοδήποτε είδος αξιολόγησης από ένα σύστημα που δεν έχει αξιολογήσει ποτέ τον εαυτό του. Ο Λόγος; απλά οι ικανοί και εκείνοι με όραμα θα την πληρώσουν.
Τον συνάδερφο θα τον υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο. Μιλάει με δικηγόρο και ένα συνδικαλιστικό όργανο.
Περιμένω ενημέρωση....
7-2-2016
Η περίπτωση είναι σε εξέλιξη.
Περιμένω ενημέρωση....
7-2-2016
Η περίπτωση είναι σε εξέλιξη.
Ενημερωθήκαμε από άλλες πηγές πως υπάρχουν τελικά σχετικά ΦΕΚ που μπορούν να τον καλύψουν για περισσότερο διαθεματικές δράσεις σε σύνδεση με το γνωστικό του αντικείμενο.
20-2-16
Tελικά ΔΕΝ υπήρχε ΦΕΚ. Ο συνάδερφος απομακρύνθηκε από την τάξη του και μετακινήθηκε στο Ολοήμερο. Και κανένας δεν υπήρχε για να τον υπερασπιστεί και να τον προστατεύσει.
Περαστικά μας.
20-2-16
Tελικά ΔΕΝ υπήρχε ΦΕΚ. Ο συνάδερφος απομακρύνθηκε από την τάξη του και μετακινήθηκε στο Ολοήμερο. Και κανένας δεν υπήρχε για να τον υπερασπιστεί και να τον προστατεύσει.
Περαστικά μας.
Marie Suzuki: Nobody can see, 2007
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου